Fyllekarl.

Kommer hem från en mysfika med mina favourits. Redan när jag hoppar ur bilen hör jag att nån jävel spelar mkt hög musik. Närmar mig 3e våningen (där vi bor) och självklart kommer musiken från våran lägenhet. Hade jag kunnat räkna ut med röven men... Tar inte lång stund innan jag märker att karl`n druckit en aning för mkt. Not my problem liksom... dock börjar det bli lite störrigt efter en jäkla massa bitandes i tuttarna... =p

fylloSen ska hans vän Daniel dra sig hemåt för han ska upp o jobba. Då ska helt plötsligt min karl med. Han ska ha skjuts på cykeln till krogen. Jisses säger jag bara. Han kunde fan inte stå upp, får hoppas att han
överlever.

Nu ska jag iaf sova och det ska bli sjukt sköönt : )) imorn blir det en fika på stan, älskar lördags fikor.

Nightynight.



Herregud, fyllot ringde precis. Han och Daniel hade stått och spytt i kapp och nu ska de in på stattshotellet. =s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback