Ja eller nej?

Som de flesta (som känner mig) vet har jag förbannat svårt att ta vissa beslut. O nu är jag där igen. Har fått erbjudande om en 70% tjänst på Statoil. Problemet är att bussarna till Kristinehamn inte vill samarbeta med mig. Jag ska jobba varannan fre-lör 17-03 (bara där tar det i mot fruktansvärt mkt) o sista bussen hem går 23.00.

De resterande tiderna är 17-(22-23) vilket oxå suger. För mig känns hela dagen förstörd när man ska iväg o jobba på e.m. Och nu när pojkvännen ska flytta till Fagesta och jobba/spela hockey. O den ända tiden vi får tillsammans är när jag pendlar till honom på helgerna. Men redan där har 2 helger gått bort om jag tar denna tjänst. Dessutom så känns det inte jätte trevligt att varenda ledig helg behöva pendla till en liten håla som Fagersta.

Jag hatar verkligen att ha saker jag måste göra. Jag kör hellre på att bestämma själv när jag vill jobba :-) Att behöva planera livet efter jobbet, nääe sånt gillar jag inte!


Kommentarer
Postat av: Elin

Kristinehamn - i närheten av mina hemtrakter ju! Ja, dåliga jobbtider och krånglig resväg är verkligen inget kul :( :(

Postat av: Angelica Lindvall

Ja, det där lät inget vidare. Hur skönt vore det inte att få jobba när man själv vill och ändå tjäna grymt med pengar? =p

2007-08-21 @ 10:19:01
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

- Elin: Jasså, vart bor durå? Mm, vet inte riktigt hur jag ska lösa de ;-S
- Angelica: Precis, isåfall skulle jag jobba helg dag! bra betalt o man kan fortfarande svirra hela nätterna. hehe.

2007-08-21 @ 10:47:11
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Elin

Mja, visserligen är jag nu (eller snart) i karlstad, men det var inte det jag menade med hemtrakter.. Jag är från Gullspång, och därifrån är Kristinehamn närmsta stan! :P

2007-08-21 @ 13:27:34
URL: http://rumpanbar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback