Myror i brallan.

Det går ta mig fan inte att sova längre på mornarna. Världens starkaste sol & en klar blå himel ger mig dmyroråligt samvete. Sen så ringde chefen och väckte mig. Vill inte jobba idag. (så jag svarade inte..) kan ju inte missa myset på stranden ikväll!


Äger inte nån termometer men jag gissar på uppåt 30 grader här ute på balkongen. O karl`n sitter i köket med nerdragna persienner. Va fan, jag vill ut och promenera, bada, köpa glass. Sommaren är här för tusan! Har inte råd att slösa på dessa underbara dagar.

Tvättid idag 10.30-14, som om jag skulle sitta inne pga en tvättid? Bara att kasta in en maskin med underkläder såå klarar man sig ett tag till. Har man hus så är det ok att tvätta. Då har man förhoppningsvis en trädgård lr altan att mysa på mellan maskinerna. Men jag har inget hus lr altan. Så med andra ord blir det att ringa o väcka nån vän så här på morgonkvisten ;p


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha nä jag tyckte det såg bleh ut faktiskt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback