Pedistal för pojktidningar.

fhm

N
ågot som är positivt med att jobba på bensinmack är helt klart tidningarna. Jag är inte sen med att hämta en tidning så fort jag får en ledig stund. Under mina 4 år på statoil har jag inte behövt köpa många tidningar alls. Under min tid i Norge då jag inte jobbade på mack va det är jäkla massa pengar som gick åt till skvaller o crap. Men nu när jag är tebax på Statoil (jag hittar alltid "hem" för lr senare..) Så i lördags morse bestämde jag mig för en FHM. Killtidningarna är inte att leka med, riktigt intressanta &  seriösa reportage bjur dem på. O ibland något fint att titta på oxå : p nä, det är faktiskt texten jag är ute efter. Det hjälper än att ha stenkoll på allt från senaste vrålåken till hetaste nätdejtningen.

Med detta inlägg vill jag faktiskt hylla FHM (inte för att chefredaktören är karlskoging) utan för att de hade riktigt bra reportage. Bl.a Framtidens megabyggen, Världens farligaste yken och sen ett mkt roande nätdejting test. Gå o köööp omedelbums!

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Haha, jag läste jämt Thomas kompisars Slitz-tidningar... rätt intressanta reportage faktiskt. =p

Postat av: Alexzandra

Angelica: Fick inte Thomas ha nåra egna stackarn? :)

2007-08-13 @ 21:04:25
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback