Är det normalt....

...att jobba i 38 graders värme en hel dag?
...att få schema från dag till dag?
...att inte ha en ända rast/pause/lunch på 7h?
...att få lönen utbetald kontant nån gång mellan 25-31
(beroende på när det passar chefen)?
...att inte ha varken semesterersättning, anställningsbevis lr Ob-tillägg?
...att ständigt få skit för saker man inte gjort och aldrig beröm för det man har gjort?

Kan säga ganska säkert att de va sista gången jag jobbade där idag :-S Antagligen sista gången jag satte min fot där oxå. (bortsett från att jag kanske behöver gå in och hämta arbetsgivarintyget på måndag)...


Kommentarer
Postat av: flikkan

HA HA ...DET ÄR NOG RÄTT NORMALT OM MAN JOBBAR SVART ;-)

2007-06-09 @ 10:47:10
Postat av: Alexzandra

Flikkan: OK? och vad säger dig att jag jobbar svart?

Postat av: flikkan

nä det sa jag inte... men du frågade om det va normalt ... och då skrev jag att det är nog rätt normalt om man jobbar svart
(-men kanske inte annars;) skrev la lite otydligt*sorry*

2007-06-12 @ 10:55:58
Postat av: Alexzandra

Flikkan: På så sätt ;-S Jag missuppfattade dig lite där.. hee.. Har du ingen bloggadress längre söt?

2007-06-12 @ 17:18:55
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: flikkan

nope.... pallade inte skrev ju aldrig nått vettigt...:-) fast kans akna den lit eibland när man bara vill tycka till... uppdaterar dig om jag skaffar ny ;-) ha så najs på semestern;-) bara LITE avis

2007-06-13 @ 10:40:08
Postat av: Alexzandra

Flikkan: Jo men jag gillade den : ) Dock tror jag hysterin börjar lägga sig och nu sommartider har folk trevligare saker för sig. Ah, jag är lite avis på mig själv nästan. hehe. jajemen, då får du säga till. O tills dess tyck till hur mkt du vill. : p

2007-06-13 @ 11:48:18
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Anonym

testa att jobba på café paris :P same shit haha

2007-06-21 @ 17:36:50
URL: http://emmbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback