En dag på sjön...

Även denna dag har gått i solens täcken ; ))

abborre

Det va med glädje jag läste sms`et att vi skulle ha stängt på Cafèt idag. Dock fick jag och Anisa gå dit o förbereda grönsaker, mackor och wok inför morgon dagen. Men 2h va ju lurre. P & falckis kom vid 13-tiden och hämtade upp mig för en dag ute på sjön. Pojkarna fiskade och jag glassade mest. Lyssnade på radio och njöt av naturen.



Blev nåra abborrar, mört & "nästan" en gädda. Hehe.
pizza
O ni stammisar vet ju att denna vecka är något flytande. Jag syftar på dieten. P började få rejält abstines efter en timmes matprat ute i båten. Han drog till pizzan på vägen hem. Jag dock, har antagligen något bättre karaktär. Har inte fallit dit, än.... Är ju bara imorn kvar nu, sen blir det studentmiddag på fredag. Mm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback