En helg i stugan.

I lördag`s åkte jag och P ut till stugan. Hade vart en del irritation i luften så det va skönt med lite miljö ombyte. Han fiskade medan jag bara njöt som vanligt. Fast jag fick självklart första fisken, sen va jag nöjd = 9

På kvällningen kom även Daniel & falckis ut och joinade. Blev nåra gäddor. O så liite alkohol. Hade kunnat stannat nån dag till med maten tog slut och jag hade ingen större lust att äta pannkakor till frukost, lunch och middag. Eftersom de vart helg har jag unnat mig både godis och lyxigare mat : ) Men nu är måndag´n här så är havregrynsgröten ett faktum. Men bara nåra dagar - Onsdag är det dags att flyga till utlandet. Måste säga att det är riktig lyx att ha närmare 30grader varmt veckan innan man åker utomlands. Perfekt uppvärmning.

sommarstugan
(Gäddan på bilden har inte vi fiskat upp.... den låg i vattnet och flöt när vi kom.. Han hade en stor fisk i munnen som han antagligen kvävts av.. Måttligt fashinerade va vi. :-p )
Det har vart dåligt med kommentarer oxå, vad har ni gjort ihelgen? image475


Kommentarer
Postat av: Nadja

Va mysigt du verkar ha haft det!! =)) Haha roligt att hitta en död gädda med en fisk i munnen *skrattar*

Postat av: Alexzandra

Nadja: I had! Den svenska sommaren är helt klart oslagbar. : )

2007-06-11 @ 21:36:49
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback