Nice sommardag.

Sjukskrev mig i det sista igår... Men vad skulle jag göra när P föreslog golf?

Har velat spela sen förra våren. Så, han tog inlines och jag cykel`n till Valåsen. Säkert 1mil dit ner : )) Potthett var det oxå, när vi tog av oss linnena så satt dem kvar. Bondbränna, haha.

Beställde även kakel till badrummet. Äntligen!

Vi bestämde oss även för att följa med på lillasysters skolavslutning. Taskigt att låta mamma gå ensam (deras far låg hemma i sängen, påstod sig vara sjuk...) Lockade hennes långa ängla hår : ) Så fint så! Så himla kul att titta på dem, jämför sina hår, skor.. Visar upp nya diadem och klänningar. Tror nästan att de tävlar ibland. Mathilda visade stolt upp sina guld-paljettskor som hon fått av mig. Sötnöt.

jordgubbar

Känner oss jätte vuxna som går på (en urtråkig) skolavslutning, plus att vi haft uteaktiviteter hela dagen. O till råga på det väntade 2 bingolotter på oss hemma. Va nere hos grannen och spelade. Dock blev dem så fulla så vi gick upp innan sista bingon vart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback