Regn åt svenskarna :-D

springtime

Näe,
jag är absolut inte skadeglad när det är kallt & mulet här i Karlskoga. Kl 15 drar jag till flygplatsen i Örebro. :) Nåra timmar senare slås den där kvava-flyplats-värmen i mot än. Ganska niice!

Som jag skrev förra veckan skulle de bli flytande diet. O det har det blivit till viss del. MEN eftersom min pojkvän inte har samma tålamod som mig så... har de blivit nåra cecarsallader, naturgodis & annan nyttigare mat. Vågen har fortfarande gått neråt men på ett sundare sätt. ;p Har blivit många kommentarer ang att jag gått ner. För det första är det roligt och veta att man klarar av det... O dessutom behöver jag bara gå ner drygt 3kg för att de ska synas så..

Nu blir det ett sista mortionsryck innan vi drar. Ska ta en springtur i Nobelspåret. Not my coupe of tea egentligen. Men, va fan....

Kommentarer
Postat av: lissa

damn vad du e duktigt o hurtig baby.. ha så kul nu!!! massa pusssar

Postat av: v

hahaha! rolig bild!

2007-07-02 @ 00:15:08
URL: http://fikison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback