tjejsnack - Sommar/fotografering.

arrow.gifSommararrow.gif

 Vad är det bästa med svensk sommar?
 
Sommarstugan, naturen, fiske, en glass i skärgårn, grillning på balkongen, uteserveringarna, en brygga på kusten.
Vad har du för semesterplaner?
 
Turkiet from imorn och 2vec framåt. Spendera en del tid i sambon´s stuga. Helst va ledig en del och spendera tiden ute på sjön...
 Vad ska du göra på midsommar?
Ligga på stranden i Alanya, maybe en paraply drink. Kanske sitter på en vespa, kanske är stupfull.. Den som lever får se.
 Favorit sommar maträtten? Grillat!
 Ditt bästa sommarminne?
OJ. Dels 04 (första året med körkort) sen sommaren 05 när jag tog studenten. Obetalbart!

arrow.gifFotograferingarrow.gifM42.gif

 Har du någon vanlig kamera? Vilken sort? Om inte, vill du ha någon speciell?
En konica 1,3mpx. Kassss. I samma stuk som mobilkameran med andra ord. Skulle inte tacka nej till
denna lr nån rosa cutie.
Har du/vill du ha en mobilkamera och vid vilka tillfällen använder/skulle du använt den?
Ja, 1,3 på den oxå.. Använder den så fort jag hittar nått att ta kort på.
 Gillar du att fotografera? Vad? Om inte, varför?
Fotograferar bara för att framkalla korten och klistrar in dem i min bildbok.
Fint minne så där : )
 Gillar du att stå framför kameran? Varför/Varför inte?
När korten blir bra så ja! Annars nej. O oftast ser jag ut som skiiit.
Vad fotograferade du senast?
Tror det va på den stora gäddan från stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback