Varmaste dagen nånsin...

Idag är det studenten här i Karlskoga. Patriks bror går ut och även några få vänner...

Det va meningen att jag skulle ta ledigt idag. Men det är knövel på jobbet så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta. typ bli av med passet 12-19. hm.. Igår fick jag & anisa yttligare en utskällning för saker vi glömt förbereda i onsdags. O även för saker vi inte glömt. Det är helt klart mer ris än ros på det där stället. Jag tänkte säga upp mig på stuts igår. :-S MEN eftersom jag väntar på ett arbetsgivar intyg som jag får idag..... sstudentså står jag ut... Dock tänker jag smita därifrån idag när cheferna gått. Vill fasen inte missa student midda`n oxå..

Det där jobbet alltså, typ 4 anställda men bara 2 av dem som förbereder, städar..... Inte konstigt att stället är smutsigare är nånsin :-O

Aja, studenterna får iaf sjukt fint väder. Tror tamigfan att detta är den varmaste dagen i Sverige nånsin. Kommer ut på balkongen halv 10 och det går typ inte va där...Hothot!
termo
Dessutom väger jag mindre än jag gjort på typ... 4årKul kul! Lär väl inte hålla i sig, men jag är glad så länge det varar :-D





Kommentarer
Postat av: angelica

Grattis till viktminskningen! (kan man säga så? :P)
Verkar vara ett skumt ställe som du jobbar på..hmm! Händer det ngt kul i helgen då?
Vi har det skit varmt här uppe i sthlm också, typ rinner bort! Men ska inte klaga nu när det äntligen är sol & varmt. Kram på dig/Angelica

Postat av: Nadja

När jag gick upp strax före sju imorse så hade vi 21 grader redan då så de lär vara HETT idag :D

2007-06-08 @ 12:42:46
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Nadja: Att komma utomhus idag har vart som att sätta på airkondition. : )) Har jobbigt i ett kök med 38 grader varmt. Fullt påklädd. Hu!

2007-06-08 @ 19:38:51
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback