FF (free fredag) :-}

Haha, jag låg och läste ett par kapitel i Nicole Richies bok igår. Starten har vart lite seg. Men nu så... Sen la jag mig åt sidan för att sova en "stund" klockan va då 19.15? Piinsamt. Aja, jag är iaf uppe före tuppen idag - Fredag!

floating

Jag har en ledig dag idag, funderar på att hänga på Ewe & Lina till badhuset. Sola och basta lite. O eftersom vi fortfarande inte är klara med badrummet här vore det ju inte fel att få duscha. haha! Korprock ikväll, sambon`s familj är med och spelar. Tant varning för hans 25åriga syster som är med. ;-o  anyway, imorn ska jag jobba 12-14? Va är de för jäkla tid liksom? Men 12 är ju rena sovmorgonen så det hindrar mig inte för att vina-(o kanske öla) lite idag.. Jag hatar vin och öl pjukar jag nästan av. Men man tager vad man haver när man har tom plånbok. glad gubbe

melodyI morn slår vi dock på lite större. Melody club on tha  statshotell ; )) Men först
middag hos min familj...mat








Kommentarer
Postat av: NewDress Sofia

Sluta kalla 25-åringar för tanter, jag får ÅNGEST! ;)

Postat av: Alexzandra

---NewDress Sofia--> Det är bara att inse, du är på väg att bli a real grown up ;-S jag har ju fan ålders nojja fast jag precis blivit 21. hu!

2007-03-09 @ 17:27:42
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback