Förhållande + crazy ideès?

image462

Oh, torsdag och snart helg :-P

I
går va jag så party sugen så hu. Lyssnade på massa bra låtar och... Känner nästan lite som innan jag flyttade till Göteborg. Det va sommaren 2005, jag hade vart i Cypern 3vec plus festat ons,fre, lör heela sommaren. O samtidigt som plusgraderna gick neråt så försvann folket från krogen. Party beroende som jag va bestämde jag mig för att flytta till Gbg. Hallå? där va det ju festa mån-sön. Trodde jag ja..

Man tror alltid att de är grönare på andra sidan. Men jag va ju inte riktigt så desperat att jag ville gå ut själv. O kände jag nån i gbg? Nope! O med tiden som man lärde känna lite folk så insåg jag, att jag var ensam om att vara impulsiv som en gnu. Lillördan som för mig förr va onsdan hade byts ut mot torsdan. O istället för fest fre-lör så jobbade jag och sov på jobbet. Not so much fun ;-S Jag skulle behöva den där vääldigt impulsiva vännen vid min sida. Som alltid är på crazy ideès. Som mamma sa - Det finns bara en som är värre än du, det är
Aida! So where are u? :-O 

Dock måste jag erkänna att jag blivit en aning tråkig. Förhållande + impulsivitet kanske inte riktigt går ihop?

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, du e knasig :P

Postat av: Sandra

Det är aldrig gröna på andra sidan..

2007-03-08 @ 12:28:32
URL: http://ardour.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Jag som har pojkvän har börjat känna mig SUPER TRÅKIG :( Så jag har gett mig fan på att umgås mer med mina vänner nu och hitta på lite mer saker...inte ha typ filkväll 7 dagar i veckan med killen..vadå ZzZzZzzZz ;)

Du får göra något crazy!! ;)

2007-03-08 @ 22:32:59
URL: http://wysteriia.blogg.se
Postat av: Alexzandra

---Wysteriia--> Det är så för de flesta tror jag :D Ibörjan lr typ första året, åren? haha..Så vill man ju mysa med killen hela tiden. Tills man inser att man försummat sina vänner och säkert en del roliga trips, partyhelger lr bara middags bjudningar. ;-S Egentligen har ju jag haft mina egena trips tillsammans med killen istället. Man vill ju se fram i mot helgern & ledighet istället för att ligga inne och slappa precis heeela helgen. ;-S Eller så kanske man börjar bli vuxen? peppa peppa....

2007-03-09 @ 07:11:56
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Men det är precis så jag känner! Fast sen har jag inte så många singelkompisar så om jag vill göra något galet så är det alltid svårt att få med sig nån kompis :( Dom med kille vill ju alltid planera o ha sig :P Och min kille har tyvärr fibromyaligo (konstant ont typ) så han kan inte göra vad som helst heller :( och just nu gör vi inte så mkt annat förutom att titta på film o äta mat ihop..lite tråkigt :/ Men jag ska försöka ändra på det :P

2007-03-09 @ 10:59:02
URL: http://wysteriia.blogg.se
Postat av: Anna

Lite uttjatat kanske, men det blir vad man gör det till. Både den sidan man är på och den som kanske anses vara grönare :)

2007-03-10 @ 08:59:21
URL: http://saturnusart.blogspot.com
Postat av: Alexzandra

---Anna--> Riktigt good point! Så.. inte tillräckligt uttjatat i guess ;-D

2007-03-10 @ 10:22:59
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Aida

im here... always have been. Bara du som en period haft ogon lite for mkt riktade at enbart en person.... onodigt att namna honom.
Lika "ding ding ding ding diiing ding" galen som vanligt. ses snart. Kga 27 mars- 1 april
ta hand om dig!

2007-03-11 @ 16:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback