Naturkatastrofer & i-landsproblem =-S

image436

N
ow i´m get it! Igår natt så drömde jag om naturkatastrofer - igen! Denna gång var det en tornardo. Det värsta va att jag trodde jag skulle dö med en person som jag inte bryr mig om at all. I drömmen så tänkte jag bara på att jag måste hinna säga att jag älskar min familj och så ville jag dö i P`s famn. How sad is that? Så kollade jag precis på OC avsnittet som jag missat. O det va verkligen precis som i min dröm - fast motsatsen på nått sätt. Ska inte avslöja för mkt för er som inte kommit dit. Men nu ska jag verkligen njuta av det absolut sista avsnittet *Bööööl.


I love u moment`s makes me cry. But what doesent? Poor littel me. Hehe!


Detta är i högsta grad ett i-lands problem men OC avslutet va mutch worse then tre kroner avslutningen juh! Suprise lr? Men jag va ju såå liten då...  image435


Kommentarer
Postat av: Liv

Jag drömmer mardrömmar om lava... :-S

Postat av: angelica

Det är min tvillingsyster som är i Australien. Njae, det funkar, jag vill inte jobba på dagis hela livet. Funkar så länge, tills jag kommer på vad jag vill göra och så. Barn är härliga, men det är mycket jobb också. Folk tror ju att det är hur lätt och slappt jobb som helst, men så är det inte. Ibland är det för jävla stressigt och tar på krafterna som fan. Händer det ngt kul i helgen då? Ikväll ska jag se på melodifestivalen och sen blir det utgång. Imorgon fyller min syrra år så då ska jag hem till henne på tårtkalas :) Sen var den helgen slut..haha! Ha det så bra gumman! Kram/A

2007-03-03 @ 15:46:51
URL: http://www.angelicas.se
Postat av: Anonym

vill inte tro på att det är allra sista avsnittet av oc. =(

2007-03-03 @ 18:20:31
Postat av: Alexzandra

-Liv: Dags att köpa drömtydar boken :D Vi måste ju utreda va dessa drömmar betyder... lr kanske beror de på alla filmer man ser nowdays?

-Anonym: Då är vi två!! ;`(

2007-03-04 @ 10:10:00
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback