"Små" drömmar.

När jag satt och skulle skriva ett inlägg så kommer "sidan kan inte visas" upp. När jag sen klickar bakåt så hamnar jag på nån annans blogg, alltså inloggad på nåns? Försöker logga in på min igen och då loggas jag IGEN in på nån helt annans? fire Mupp blogg!

N
u va det inte det jag skulle prata om. Utan jag funderade lite på barn drömmar? lr barn och barn.. Anyway vad hade ni för drömmar när ni va små? drömyrket ni hade då är säkert inte samma som nu? lrrr? Hur tänkte ni på framtiden och trodde ni det skulle va? Jag menar när jag gick i 7an tyckte jag dem som tog studenten va riktigt vuxna. Nu 2 efter studenten kan jag väl inte kalla mig själv speciellt vuxen wink

Jag hade en väldig fix idè när jag va sådär 13år och under heeela högstadiet. Jag hatade min längd, grymt mkt! Jag va 160 och hatade det verkligen. Så såg jag ett program om benförlängning, yees! Dem låg inlagda på lassarettet i typ 1år med sån där järnställning runt benet. Den skulle användas till att draaaa ut benet. Creeeaapy.! Detta kostade flera hundratusen och gjorde enbart på såna som va typ under 150 "färdigväxta". Dock va jag ung och fast besluten att efter gymnasiet skulle jag ta ett år till att fixa min längd. Idiot! Det bästa reslutatet i världen va 7cm längre. Ha.. Det blev ingen benförlängning för mig! chockade? Jag hade liksom roligare saker att göra... Annars va jag fast besluten om att bli polis hela min uppväxt. Jag äger ingen polisbricka idag heller & kommer antagligen inte göra : )

Va hade ni för drömmar?

image459


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, jag hamnade hos någon stackars Cecilia... Bloggen är crackhead idag.

Postat av: Nadja

Jag har alltid sagt att jag ska bli rik *asg* så långt tebax jag kommer ihåg..men ja tror inte de kommer slå in haha

2007-03-07 @ 10:38:37
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Maria

Jag ville alltid bli veterinär det var min högsta önskan, men nu är jag på G att bli jurist istället.

2007-03-07 @ 11:15:17
Postat av: Emma

Haha det där med benförlägningen var lite roligt. Själv är jag knappt 155cm och jag har aldrig tänkt på något sådant :) Jag vet att jag är jättekort, men jag trivs bra med det. Jag vill också bli polis när jag var mindre och jag har alltid vetat att jag vill jobba med människor. Vet fortfarande inte på vilket vis, men jag hamnar nog med människor. Det passar mig :)

2007-03-07 @ 15:08:45
URL: http://lwemma.blogg.se
Postat av: Amanda "helt annan"

haha oj.. jag kunde inte logga in först men ja tror de är blogg.se som krånglar helt enkelt :P ed har ju gjort de ett tag

2007-03-07 @ 16:28:26
URL: http://www.maandas.blogg.se
Postat av: Alexzandra

-Nadja: Hhaa, hur kunde jag glömma det! Det va ju för fan en av mina största drömmar. Jag skulle bli rik vad som än hände... O så hade jag ju hela livet på mig :D Men jag har börjat inse att de inte kommer hända ..

-Emma: Då är vi 2, mitt absoluta dröm jobb är att jobba med människor. Inte inom äldreomsorgen och inte kurator på skolan. Men bortsett från det så skulle jag kunna jobba med vad som helst inom det pyskiska. Typ behandlinghem, länkarna, fängelse, psykolog...Jätte intressant sånt där!

-Maria: Du ser.. Jurist är inte illa pinkat ;-S Tror det är många som vill jobba med djur när dem är små. Jag har ett vagt minne av att de va en liten önskan hos mig med.

2007-03-07 @ 16:37:26
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Emma

EXAKT så jag känner också :O Inom det psykiska. Skulle vara så sjukt intressant att vara på ett fängelse, jobba med ungdomar eller något sådant. Jag är inte alls sugen på att jobba med äldreomsorg, att bara vänta på att de dör liksom. Jättebra att andra vill det, men inte min grej.

2007-03-07 @ 16:42:56
URL: http://lwemma.blogg.se
Postat av: Ilvana.

Du är utmanad! Du kanske redan har gjort det här innan men jag var tvungen att utmana 6 personer. Så om du är up for it står det mer information på min blogg :) Ha det bra.

2007-03-07 @ 17:49:25
URL: http://ilvanaaa.blogg.se
Postat av: Marie

jag ville bli arkitekt från att jag var 7 år fram tills gymnasievalet. vet inte varför jag bara ändrade mig då...wierdo :)

2007-03-07 @ 23:02:46
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: v

usch, de pratade om benförlängningar på csi förut :( det var så creapy... jag hade typ inga drömmar som liten, haha, inga jag kan komma på iaf.

2007-03-08 @ 01:13:07
URL: http://fikison.blogg.se
Postat av: Alexzandra

...Emma: Nä tanter och dagisbarn är ingen höjdare. Dock skulle jag gärna jobba med autistiska, drogmissbrukare, brottslingar. Typ med människor man kan hjälpa :)

...Marie: Vad vill du bli nu då? Nyfiken! ;D

...V: Jo, det är nog inte den roligaste processen. ;-S

2007-03-08 @ 07:18:43
URL: http://Alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback