Söndags traditioner : )

Söndags traditionen håller i sig.. Bakis + pizza : ) Att jag ens besvärar mig att skriva detta var eviga söndag. confused 

Med andra ord så var det utgång igår. Jag ville ju såklart till wickan med där var det bluefestival. Hade ingen större lust att betala 300kr för att joina pensionärerna. Så det blev Stattshotellet, men det va riktigt bra så inga sura miner här inte!

Dessvärre dök min vän upp med samma klänning som mig :-O Katastrofalt! Hon fick låna min hängselklänning från MQ, så sööt hon blev : ) Sen såå... hade jag tänkt köpa sånt där billigt löshår på hm för att kunna fixa en riktigt tjock fläta. Så fiint tycker jag. Dock fanns det inget på hm och Ewe`n glömde sitt. Böö... Fast jag överlevede ändå!

Banan-likör med ananas juice och mixad banan/lime, gottit åarty

image440        image441    image442

Vad har ni gjort i helgen??


Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Banan-likör med ananas juice var drinken jag beställde igår, haha.. =p

Postat av: Anonym

åh bejbi, jag ska minsann blanda goda drinkar till dig:P

2007-03-04 @ 20:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback