The illusionist / Jessica & Josh <3

 illus 

Måste rekommendera en film som jag sett. Nämligen "The Illusionist" med Edward Norton (fr. American history X) och Jessica Biel (The Texas Chainsaw Massacre). Pure, first love -rostar aldrig känsla och slutet. OMG! Som sagt se den!

För ett par månader sen frågade jag min pojkvän vem den finaste kändis tjejen va? Till svar fick jag Jessica Biel, sure tänkte jag. Hon ser väldigt naturlig ut och hon har ett unikt ansikte. Meeen efter den här filmen, såå otroligt vacker : )

O så har ni väl hört om triangel dramat mellan Justin, Scarlett och Jessica? Nu verkar de ju som att Scarlett gått till Justin och Jessica till Josh Hartnett. Det paret måste ju vara toooo-die-for (sry uttrycket, men bättre par kan jag inte tänka mig) <3

jus


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kanske ska ta o spana in den filmen då :)

Postat av: Cilla

Oooh jag vill också se den filmen! det får bli till att ladda ner imorrn!

2007-03-05 @ 01:18:51
URL: http://insomniaby.blogg.se
Postat av: v

biel är så vacker, hon har jättefina läppar, men scarlett tar alla

2007-03-08 @ 01:15:17
URL: http://fikison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback