Första dan på jobbet.

Hade förväntat mig ett par långa 5h i en liten guldfynd butik. Jag menar hur kul kan det vara? Hur smyckestokig jag än må vara så...Men faktiskt så rann tiden bara iväg. Kollade runt lite på deras utbud, läste lite säkerhetspapper o de behövde inte ens gå igenom kassan. Kassavana har jag ju redan och hur svårt kan de va? Fick en jävla massa beröm för både det ena och det andra. Den är en medelålders utländsk dam som jobbat där så länge jag kan minnas. Har alltid sätt henne som bitterheten själv. Ack så fel jag hade. Så där varm och go va hon. (som din mamma aida.) Så fort butikschefen försökte förklara saker för mig så la hon in kommentarer. Mesta dels om att jag va SÅ duktig, hade vackra ögon och att jag inte behövde lära mig för det ända jag behövde va mitt vackra leende? neee, det va inte därför jag fatta tycke för henne. mohaha.

Nu har såklart
pilgrim kommit ut med en charm-collection. Förstår dem inte va dem gör med mig? Nomination, pandora, thomas sabo och nu pilgrim. I don´t think i can handle this...

pilgrim

<3 GIMME, lr va ere dem säger? :-S

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha, jag tror du har missuppfattat min blogg en aning. Jag kan i allra högsta grad laga mat, dock så var det av misstag som ett plastredskap fattade eld nu senast.

Postat av: annica

Inte finns väl pilgrim på guldfynd va?

2007-11-30 @ 15:07:15
Postat av: Alexzandra

Annica: Nej pilgrim finns inte på guldfynd.

2007-12-01 @ 10:55:46
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback