My lover is back!

Mamma har vart på polisstation och hämtat min kamera. Gissa om det va glädje tjut när hon på hittegods sa att det låg en röd kamera där? Kääärlek.

Säger ju att mina saker alltid hittar hem, sitter här och smeker på den. : ))

Firar med att bju på liiiite bilder. 3 hjärtan




Lätt och säga att man BARA druckit ett glas vin när det går i ca 60cl i ett glas. Den här kvällen var jag grym på bowling, många strikes kan jag lova. Du ser va alkohol kan göra än gott *<:)

4a mintushots senare.....   .......


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh vilket fint långt hår du har alex ! :)

Postat av: Alexzandra

Moa: tackar så mkt. Måste hålla med dig om att det är långt. Växer som ogräs :-D

2007-11-15 @ 01:48:10
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback