När man är utanför.

Jag vill oxå kunna äta en chockladkaka till lunch. Tycker det är lite orättvist att alla andra verkar göra det (iaf statoil kunder...) lr så bryr de sig helt enkelt inte! Men även om det kanske inte syns utåt sett måste man väl tänka på sin kropp. Vi ska ju dras med den ett tag liksom :)

Fast det vore fortfarande inte dumt alltså. Att byta ut den där äckliga cobbsalladen mot en chockladkaka. Ja för det är ju ungefär va statoil har att erbjuda. Som går under den nyttiga kategorin alltså. Fukking cobbsallad, jag spyr!

marabou

Kommentarer
Postat av: Sara

ät choklad den som själen mår bra av mår kroppen bra av;P haha eller nåt, inte som att du behöver tänka på sånt ju?? pusss

2007-11-28 @ 23:47:49
Postat av: Alexzandra

Sara: fast på nått sätt sitter väl själen och kroppen ihop? Så om inte kroppen mår bra kommer det smitta av sig på själen..? O att säga att en person inte behöver tänka på det är ganska dumt! Det kanske just är pga att jag tänker på vad jag äter som jag ser ut som jag gör. inte sant?

Postat av: Jennie

Hehe sabastian, kanonerstjusigt namn ju=) Du jag tror jag har sett liet av den tatueringen på nåt kort du lagt upp den ser helfräck ut den där på sidan=)!!!

2007-11-29 @ 09:31:03
URL: http://www.metrobloggen.se/jenniepennie
Postat av: Sara

joo absolut och de funkar ju vice versa.. men jag tror inte din kropp mår dåligt av en choklad bit här och där så länge de inte blir varje lunch osv.. jag tror dessutom att din kropp skulle vara minst lika fin även om du gick upp lite i vikt, men äsch alla sköter sina egna kroppar så länge du mår bra är de ju toppen! va fan är cubbsalad???

2007-11-29 @ 23:01:43
Postat av: Sara

eh jag mena cobbsallad;P hehe

2007-11-29 @ 23:02:47
Postat av: Alexzandra

Sara: Ne allting ska ju ätas i lagom mängd. Men jag är en allt eller inget person. Jag blir inte sugen på godis en gång i veckan utan snarare 5-6ggr och då är det lika bra att dra åt tyglarna :) haha cobbsallad är den ända salladen statoil har som inte innehåller pasta. Typ sallad, bacon, kycklig och ädelost. Förbannat äcklig!

2007-11-29 @ 23:10:28
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Vera

ahh i wish att jag kunde smälla i mig de där utan att gå upp något :P

2007-11-30 @ 09:04:07
URL: http://rauwr.tjejsajten.se/
Postat av: Sara

haha oki jaa då kanske de är lika bra att låta bli då:) åh de lät jätte gott ju, får man pröva=)

2007-11-30 @ 12:21:58
Postat av: Alexzandra

Vera: JA helst varje daag :D haha
Sara: Det är ju det, ja gör det. Ät det helst mån-fre så får du se hur gott det är efteråt :-S

2007-12-01 @ 10:57:27
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback