När man får unna sig :)

aerobic

I samma ögonblick som jag kom in i aerobics hallen så insåg jag. MRL va inte core+ som jag trodde. MRL va ju det passet jag haaTade när jag bodde i Göteborg. Inte för att de va dåligt upplägg lr så, men för att jag ville spy blod efteråt typ. Så fukking fittjobbigt! Det va ju iaf bara att bita i det sura äpplet och köra igång... Varje gång jag tittade på klockan så tänkte jag bara - fuck ett pass till efter det här. Kom ut därifrån röd som en
jordgubbe i facet och vilade 5 min. Sen drog pumpen igång, och självklart ska de filma hela passet. Hej Jordgubben där nere i hörnet.

Känner för att unna mig nått väldigt fint nu när jag vart dukig. Ioförsig unnade jag mig lite sexiga underkläder innan passet men va faan. En ny mobil kanske? lr den där as fina thomas sabo berlocken för typ 2000kr. :-O

   

Får nöja mig med en banan förtillfället. Imorn ska jag ut på roooomantic restaurant. Det ni! Vin & file mignon. Det är fredagslyx det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

KUL med någon som skriver om träning osv.. Hur ofta tränar du, och vad?

Postat av: Alexzandra

Anonym: Bra att du tycker det : ) Jag tränar i regel minst 3ggr/veckan. Jag kör oftast på morgonen en timme, Styrka och sen kondition 30min. Men nu har jag även kört i gång med lite pass. Gillar bodypump o core.

2007-11-17 @ 16:16:36
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback