NY LÄGENHET :-D

Det va ett jäkla projekt att komma upp från sängen. Låg invirad i ett täcke med dubbla tröjor när mamma sa att de va dags. Att kolla lägenheterna och åka iväg till Guldfynd. Tog säkert 20min för gubben att komma dit och öppna till lägenheten. Och jag behövde inte mer än gå in i hallen innan jag kände att de inte va nått för mig. Jag bad ju bestämmt om en 3a ELLER en 2a med klädkammare. Vilket detta inte va. Så säger han att han har en 3a from 1 dec, halllå? Kunde du inte klämt ur dig det tidigare. Jaja, min dröm va ju att ha lägenhet innan jul och nu går det alltså i uppfyllelse. På nått sätt löser det sig alltid. Dock sa han att dem va tvugna att renovera den först vilket vi sa bestämmt nej till eftersom vi vill göra det. Så vi får hämta ut tapeter och äre så att jag vill ha nått exklusivare betalar jag bara mellanskillnaden. Jihaaa! Kommer bli gorgeouse.

Lägenheten ligger på 76kvm och 4800kr/mån. MEN eftersom vi renoverar får jag bo första månaden gratis. Kunde fan inte bli bättre så här innan jul när man helst lägger pengarna på julklappar =)

Gick sen in på Guldfynd och sa som det va, att jag åkt på halsfluss men att jag gärna bokar in en ny dag för upplärning. Det var inga problem. Pjuh. Kommer behöva jobba en del med tanke på allt jag ska köpa!

Äntligen får jag min walk-in-closet och så får jag använda min runda säng igen. hAppY!

   Typ så här blir väl reslutatet. Lr ja, överdrev en smula. Är ju ingen teenage miljoner. Men jag lovar att ge er lite före- och efter bilder. JeeeY.

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad rolig för dig ! vart ligger lägneheten ?

Postat av: Alexzandra

Moa: Jag vet! Glad :D vid kronhallen ligger det.

2007-11-20 @ 20:45:45
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback