Russinpensionär.

snygging.


Riktigt blaskigt novemer rain idag. Trisst! Men det hindrar inte mig från den traditionella fredags lunchen : ) Så mkt människor som sitter och trycker inne på cafèerna då. O jag som knappt varit utanför dörren på 3 dar, lr ja.... Inte träffat nå folk iaf. Gillar ju att komma ut och va lite social igen.

Annars så är det här ingen vanlig fredag. Nej, Alexzandra ska vara hemma med familjen och mysa med tacos framför tv`n. Det va faktiskt år sen. Sånt gör man ju oftast med partnern annars och senaste månaderna har jag myst med alkohol på fredagar. Fast denna fredag har jag alltså varit så pass förnuftigt (snudd på vuxen.....) bestämmt mig för att jag borde vila upp mig. Är sjukskriven och äter pencellin och då tycker man att lördagsbravaderna får räcka. Japp! Så ikväll blir det bara gos med syskon`a - gäller att passa på, lillasyster har ju börjat gå på disco! Dröjer inte innan hon ligger i hallen och inte kan få av sig skorna :-O Gud förbjude! :-S

Dessutom vem fan vill betala extra för att se Magnus Karlsson? O imorn äre Mange schmit, allt för att kunna höja inträdet. Fast imorn då måste jag faktiskt dra på mig partyutstyrseln. Nån måtta får det juh vara. Att jag skulle stanna hemma en löne helg? Moi? njaa. Vill inte skrumpna ihop heller.

Piss lön fick jag oxå, hade väl inte jobbat så nedrans mkt men man är fan alltid optimistisk när det kommer till ekonomin. 11.111kr fick jag i lön, lite roolig summa dock. Jag som vill shoppa både julklappar, möbler och nya kläder. Kommer inte långt med den fjutt summan. Speciellt inte med räkningar på över 7000.
Sket månad.

Kommentarer
Postat av: E

den va väl tammetusan inte dålig :D vart jobbar du?

2007-11-23 @ 20:24:38
Postat av: Alexzandra

E: Statoil. Och jo den är dålig mot vad jag brukar få :-S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback