Sleepwalker.

Folk som går i sömnen är så nedrans läskigt. Min lillebror gör det, nästan varje kväll faktiskt. Mesta dels är han på väg till toan - sovandes Man får liksom skrika åt honom när han är på väg in i duschen lr garderoben för att kissa. Ibland tar man honom på bargärning lekandes med sina gosedjur 2 på natten?!.... Dock lägger han sig och sover på beordran. Som en hund ungefär - Ligg, sov......

Han va nyss på väg till toan..... men hamnade i lillasysters rum. Sprang efter för att kolla vad han hade för mission. Kissa-ner-systers-stol stod det på schemat. Tur att jag va där och stoppade honom. hahah! BängArne.

sleepwalker

Kommentarer
Postat av: Julia

jaaha ok hahaha, vilken bikini va det? hade med mig 13 st haha :)
bara bott i gbg i 1 mån, trivs bra än så länge iaf, men hinner inte göra så mkt mer än skolan, sjukt mkt plugg. :( hinner knappt ta några jobb.
Vet vem magnus är, känner hans kompis Peter Wixtröm :)

Postat av: Julia

aah den bikinin är lite rolig med kjolen å allt :)
Jaha, Jimmy har jag träffat nån gång bara :)
jo går ju lättare när man tycker d e kul, men trist när man får dåligt samvete för jag tex ägnar tid att sitta vid msn i 10 min :P borde plugga, har ju ca 2 prov i veckan :/
vad gjorde du i gbg då?

2007-11-27 @ 22:57:14
URL: http://juliakrischel.blogg.se
Postat av: Favorhouse

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2008-01-03 @ 21:21:53
URL: http://favorhouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback