Tjejsnack - Sömnvanor.

knapp
-Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova?
Jag somnar på högst 5min. Med andra ord bra! händer aldrig att jag inte kan sova.

-Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?
Allt ifrån 1h - 12h. Men oftast runt 7h.

-När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg?
Det beror på fall jag jobbar lr inte. Helgerna blir det oftast sent (03-04.00) På veckorna blir det oftast efter midnatt. Vardagar, mellan 22-24.00. Går nästan alltid upp 09.00.

-Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?
Det händer att jag har snarkat. Har väl sagt något nån enstaka gång precis innan jag somnat in.

-Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka?
Haha? Eftersom jag haft pojkvän typ 7år tillsammans så har jag haft sällskap. När jag inte har pojkvän sover jag själv. ssover


Kommentarer
Postat av: Nadja

oj va skönt att somna så snabbt! vad avis jag blir nu :D

Postat av: Moa

Haha :P va gott. nja bara julgardiner, men det är långt kvar tills det ska upp! har du inte hittat nån lämplig lägenhet än ? Åh jag vill också ha en stor gran.

2007-11-15 @ 14:12:25
URL: http://m0a.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Nadja: Hehe, jag antar att det är rätt skönt. : )

Moa: Julgardiner är mer än vad jag nånsin investerat i. hehe. Jag har gjort en intresseanmälan på en 3a, den går ut idag. Får se hur de går : ) Inget som hindrar er att ha en stor gran, lr?

2007-11-15 @ 15:50:49
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback