Fancy beefmarket.

waterpipe
Fancy dinner again!
salladsbar & barbeque, jag lovar... Det va ingen dålig beefmarket :-S Gick sen över gatan till nått mysigt ställe, rökte vattenpipa för första gången. Smakade lite jordgubb annars va det inget hallelujah moment direkt. Som vanligt så ramlade jag in framåt morgontimmarna. Rättare sagt 07. Får typ enjoy'ing myself nu när Carolajna har skolan.

Börjar running out of things to do at daytimes. Igår hade vi sista stoppet -
Central park. Chillade omkring där i ett antal timmar, fotade lite ekorrar, läste lite i min jenna bok & njöt av en kyckligsoppa. Mina tankar gick hela tiden till "ensam hemma" ni vet, Plaza hotellet och alla duvor i parken. Måste hem och se den, nu när man vart där liksom : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback