Målet med viktnedgång?

sockerspruta


Har kommit till den punkten att jag inte vet vad jag vill göra med min vikt. Hade liksom inget mål från början förutom att jag ville gå ner.. Nu stod vågen på 52,5kg i morse och det har jag inte vägt sen mellanstadiet. Fett existerar inte längre på min kropp, det är visserligen bra. Men baksidan utav detta är ..... boobsen. Senaste 7åren har jag vart rätt välutrustad på den fronten. En rejäll C-kupa, vissa gånger har jag önskat att de skulle va mindre (ibland klär det att vara plattbystad) men när jag stod inne i Victoria Secret hytten så insåg jag att de blivit fööööör små! Har aldrig haft problem att fylla ut bhar förr. Men nu är jag tom för min egen smak för
skinny. Så vad ska jag göra nu då? Kan man inte bara stanna där man är?.....Nu har jag ju vant mig vid min kost och varje gång jag ätit mindre en dag så klappar jag mig på axeln. Fortsätter jag så här kommer jag fortsätta att gå ner.. Samtidigt vet jag inte hur jag ska äta för att stanna precis där jag är..?!...



Har fått värsta dillen på torkad frukt och nötter. Precis vart till affär`n och handlat nötter för 100spänn. : ))


Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Va? Vägde du 52 kilo i mellanstadiet? Då var du redigt överviktig.. Du menar högstadiet va? Om du vill behålla din vikt som du har nu ska du motionera regelbundet och äta enligt tallriksmodellen.

Postat av: Barbie

gumman; du ar perfekt som du ar nu. Som du sager, det ar verkligen svart att halla malvikten; nar man gatt ner mycket vill man bara fortsatta! Nu kan du bara fortsatta ata nyttigt och trana men "don't over-do it!"
kom precis hem fran efterfest, onskar att du var har med mej i sangen, tss, sa tomt utan dej och dina grejer!;(
Puussss love you soooo!

2007-10-25 @ 16:38:09
Postat av: Alexzandra

Angelica: Har ingen anning om vad jag vägde i mellanstadet, fast jag har för mig att jag vägde typ 53kg i 8an.. Så det måste väl ha varti i 6an (mellanstadiet) som jag vägde under 52? ioförsig så hade jag inte ätit godis,chips,kakor på 1år där så jag kanske vägde mindre. Vet inte exakt.

2007-10-25 @ 18:45:27
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Barbie: Ja lr hur, man vill liksom se hur långt man kan gå? Det är då det kan bli farligt antar jag. Dessutom har ju magsäcken krymt så pass att man inte behöver äta :-S O jag stod inne i en affär idag och det kom två Party-NY-låtar, jag fick verkligen anstränga mig för att inte ställa mig på bordet och shaka ass. Fan va jag längtar tebax! Love U!

2007-10-25 @ 18:47:39
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Sarha

Gud din NY resa verkar ha varit helt perfekt.. D va en ganska dyr resa va?? Tänker på biljett o så??
Duktig du e som har tränat o lyckats gå ner i vikt. Jag tycker sådant e så jävla svårt att göra på ett bra och sunt sätt.. Kom gärna med några råd.. Gillar din blogg by the way..

2007-10-27 @ 18:01:25
URL: http://sweetsarha.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Sarha: Den va perfekt! : ) Om jag ska va ärlig så vart jag chockad över att resorna till NY va så billiga, 4300:- betalade vi. Då hade vi ju boende fixat redan men ändå. Hade räknat med 6000kr minst. Jag är faktiskt lite stolt över mig själv, när det gäller träningen och motivationen. Kul att du tycker om min blogg, sånt blir man alltid glad över att höra (ska kicka in på din oxå...) Du kan få hur mkt råd som helst säg bara till vad du vill veta? Kram.

2007-10-27 @ 18:08:19
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Sarha

Oj ja det var ju inte så farligt faktiskt. Vilket bolag bokade ni hos? Undrar dock va hotellen kostar?!

Råd är ju kanoners. Hur har du burit dig åt?? o hur lång tid har det tagit?? Tycker allt sånt här är så svårt. Vet att jag äter helt fel, försöker dock att äta lagad lunch o middag osv. Men i ärlighetens namns så hatar ja att laga mat, så det blir tyvärr mycket frukostar hos mig, ha ha. yoghurt o mackor till middag du vet :-)

2007-10-27 @ 21:53:49
URL: http://sweetsarha.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Sarha: Malaysian airlines, rekommenderar verkligen! Underbar service, gratis alkohol, snacks, mat.. Satt inte sysslolös en minut pga alla filmer,musik o spel man hade tillgång till :)

Jag har faktiskt tränat hela året men "bantningen" började jag med ordentligt för 2mån sen. Gymmar 3ggr/vec, inte speceiellt hårt lr så.. Men månd-lörd äter jag väldigt strikt. Typ sallader i olika former, musli, ägg, nötter, fisk m.m och på söndagar får jag äta vad jag vill. Äter pizza&godis typ varje söndag hhaha, tur är väl det, skulle tynna bort annars :-S Lagar aldrig mat jag heller, frukosten är jag väldigt noga med. Resten av dagen är lite värre. Slarvar en del då. Blir typ en sallad och sen sitter jag och pimplar te/äter frukt,nötter på kvällen. Mackor va typ min last förr, därför har jag tagit bort det helt.

2007-10-28 @ 14:04:19
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback