När man inser...

  

E
fter dessa dagar har "dansa runt granen" fått en helt annan innebörd. Vi har nu i 3 dagar dansat runt bordet (läs champagne flaskan) så det är tydligen så de gör här, dansar omkring runt en champagne flaska som om de vore gud lr liknande. Hamnade på en efterfest på flådigaste hotellet med dels en heting och dels en som va en riktigt duktig massör. hehe... Tyvärr skulle de vidare till san fransisco så vi åkte på jakt efter en karaokebar runt time square. O jag säger bara det, time square OMFG, jag hängde utanför taxin och skrek .... everything was gorgeouse. Dock va batterierna på kameran slut så jag tänkte sova typ 1h nu sen ta en promenad dit. :) sen ta färjan ut till statue of liberty, om vädret tillåter vill säga.

åkte i hetaste limon idag oxå, hela kvällen har vart perfekt accept all candy-doing. De lever verkligen för skiten. Va hände med att ha kul med alkohol? jag har typ druckit champagne för resten av livet nu.. borsett från det fick vi världens godaste 5 rätters middag, for free..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback