Nightlife, stripperpoles & gayguys.

stripperpole

Idag har vi sprungit som yra höns mellan chanel affärer och lamborghinis och gjort över med vartendaste öre. (inne på american apparel var jag like in heaven..) Efter ett par timmars spendering, tror ärligt inte jag kom ut från en ända äffar utan en påse. Så... började tröttheten göra sig påmind, kom ju faktiskt hem från efterfesten 06.30 så. Nu har jag iaf laddat på krafterna. Ska på pink elephant someting tonight sen vidare till ........ jäkla massa namn är det! igår va vi på first
Goldbar (väggarna va täckta av skallar - guldf'ärgade sådana.) o hörrni, va fan e grejen med champanj? döäcklig juh! det smakade mkt bättre på studenten. haha. Hann även med "The box" very cute place, like a littel opera. Sist men inte minst Tenjune. (pa toan fanns det godis,tuggummin, victoria secret prdoukter att ta for sig av. halla?) Det va där festen började om jag får säga det själv, allt det andra va bara to get in to the mood. O shiit, fick värsta responsen på mina glitter-paljett-shoes. I NY liksom, trodde jag inte...
gay
I storstäder så här, guypeople everywhere. All the nice guys har gay som de säger. Eller så är det modeller (-om det vill sig riktigt illa modeller fran Stockholm. hehehe..)

And guess what? Carolajna (oxå kand som barbie..) har en strippstång i hallen. Jisses, den ligger risigt till efter lite alkholhaltiga drycker. Kommer val typ slå ner varandra for att få posa runt den dar. :-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback