Old memories.

050610
          (En full alexz på sin student för 2 ½ år sen....) Happiest time in my life...

Är precis hemkommen ifrån mitt ex (asså mitt ex, ex) vi gjorde slut för 3år sen. Men bättre vänner än vi är kan man inte bli : ) Har ju inte kunnat hänga hemma hos honom på 1 ½ år eftersom mitt (andra ex...) inte accepterade våran relation medan vi va tillsammans. Men allt var sig likt. Satt där med hans familj i soffan och tittade på "du är vad du äter, efterlyst & insider." Kollade även bilder från hans föräldrars bröllop, hans pappa`s 50års kalas och
mina bilder från NY. Hade helst bett dem titta bort när (de lättklädda porrstångs bilderna kom men men...) Hur mysigt som helst var det iaf, drack te och rostade bröd, nej jag åt inge bröd! Men bara doften räckte till för att ta mig 4år tebax när vi fortfarande tillsammans.

Lite unikt är det, våran relation alltså! Det är inte alla ex som lyckas vara vänner efteråt. Vi hade inte ens ett återfall, vet ju att många blir kk`s ett tag efter och så. Men han och jag har bara vart som familjemedlemar för varandra efteråt. Men har man vart tillsammans i 5år och kännt varandra i 8 så kanske det blir annorlunda.

Vad har ni för relation till erat ex? Vänner, kk`s, fiender? frågetecken

Kommentarer
Postat av: Caroline

jag & mitt ex gjorde slut för 3v sen efter tre år tillsammans och förlovade, just nu är vi vänner ena dagen och fiender andra dagar, men hoppas på en vidare vänner relation iaf:)

2007-10-26 @ 21:51:13
Postat av: Alexzandra

Caroline: det är antagligen bara för att det fortfarande är "färskt" och lite ovant. Men så va jag och mitt ex också första månaderna. Men nu är vi som sagt bäästa vänner, hoppas det slutar likadant för er :D

Postat av: v

Vi är inte vänner för tillfället, men det är pga av en konflikt, annars var vi grymt bra vänner

2007-10-27 @ 21:43:50
URL: http://fikison.blogg.se
Postat av: Alexzandra

v: Det va inte kul att höra, men bra att ni är vänner annars : ) Inte alla som klarar det.

2007-10-28 @ 13:53:56
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback