På öppen gata...

cocaine

Killen jag hängde med igår.... (både angelica & carro åkte hem tidigt...) så jag blev kvar med carros killkompis. Han iaf, frågade mig vad jag helst skulle vilja jobba med i framtiden. Jag svarade att jag ville jobba inom det psykiska, helst på rehab. 10min senare lr inte ens det, så möter vi en kille (som typ kom fram o gav mig komlimanger för min partydress, o mina kattogön oxå för den delen.) folk slänger ur sig komplimanger kors o tvärs här. Fast bättre det än alla avundsjuka bitches in swe. :-S kommer av mig här... den här killen börjar snacka med oss, frågar om vi vill med på efterfest o stuff.. varav Fred, killen jag hängde med frågar om det finns candy på festen? Ni vet nog vad han menade med candy. Det slutar med att killen tar fram en påse coke och sniffar i sig och även bjuder Fred på't. Fick näst intill hjärthinnefarkt där. Hallå, jag har aldrig vart i närheten av ens hasch ... O där star dem o drar i sig coke framför ögonen på mig. Jag va i chocktillstånd ett bra tag efter det.

Nu är the time for an italien restaurant sen vidare till Cain, typ nån het clublounge.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag tycker också det är läskigt med droger!

Postat av: Alexzandra

Ellinor: Mkt obehagligt att se om inte annat. Se på när folk bara förstör sig :=S

2007-10-12 @ 14:51:38
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback