Personalfest update.

Lite tipspromenad, ägg/gurklekar och tacofrossa : )

pfest

De ringde precis och sa att jag glömt en sko där... 1?

Dessutom hade dem som arrangerade festen gjort en personal bibel. Där de skrivit om alla. Så här lät det när de beskrev mig:

- Alexzandra "fiskmås, fjortisen" Andersson.
Alexzandra är en mycket glad och possitiv person. Hon bor i Karlskoga och är en äkta fiskmås (fiskmåsar kallas vi som kommer från Karlskoga, då jag jobbar inne i Kristinehamn), hon har otaliga gånger försökt komma därifrån - Göteborg, Norge, Smögen m.m. Men det har alltid slutat med att hon krypit hem. Vi har även fått information om fjortis uppträdanden så som slag med handväskor, bråk med pojkvänner, borttappade trosor och hysteriska utbrott! Allt för att hon är en svamp som inte fattar när hon druckit för mycket. Hon tänder även på när folk pissar på henne!

hahaha, sånt här är väl bara för kul. Får väl skylla mig själv när jag är en öppen bok?! arg gubbe

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Åhh, åt ni tacos? =p Vad gött!! Vet du gumman, om exakt en vecka from now så sitter vi på planet? =p

Postat av: Alexzandra

Angelica: Jao det gjorde vi : ) lr ja lite unnade jag mig väl. hehe. Tror du inte jag vet det lr? hahaa. Ska iväg o fika nu med våran NY-friend.

2007-10-01 @ 18:46:26
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback