Phoneupdates.

phoning


Hej allesammans... Jag är hemma och jag lever. Va lite tveksam på fall jag skulle klara 10 dagar i NY. Men lyckligtvis så har jag varken supit ihjäl mig, blivit mördad och planet crashade inte. Anlände i Karlskoga city igår 17.00, hann i stortsett bara slänga in väskan lägga över bilderna till datorn. (500st! ;-O) sen va`re middag och vin igen! 10 dagars hårt supande, man pallar mer än va man tror det är nått som är säkert. Och ikväll finns det risk för en utgång i Karlskoga. Har inte riktigt bestämt mig än : ) 10-dagars-alkohol-diet, vågen stog på 53,3kg igår kväll. Rekommenderas om ni vill gå ner i vikt och samtidigt ha kul. haha.

NU,
ska jag ringa runt och updatera alla mina vänner. Har inte hunnit det än .... Busy we like. Sen lördagsfika med Lissie :)) Bilder kommer soon, Lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback