Skrattattack & makeover

waxmanDet är nästan så att jag har träningsverk i magen efter att ha garvat nått förfärligt mkt. Det va herrom kvällen när jag & M inspekterade mina "håriga" ben. Jag har nämligen inte rakat dem på över en månad, lr var det 2? anyways så är jag lyckligtlottad över mina små vita, mjuka princess hårstrån så i don`t really need to shave....

Ändå föll jag för en nyhet från veet som ger siilkeslena ben. Rakblad till venus är ju fasligt dyrt så va fan. Tänkte att jag skulle acta hårborttagare och smetade därför in Mr M`s ben först. Alltså reslutatet gav skrattattacker.
Han såg ut att ha ett cancersjukt vs skallepär ben minst sagt. Det satt tester lite här och var, blandat med karla fläckar. Det var mest jag som skrattade mig igenom behandlingen och jag bestämde mig för att avboka min egen tid ;-P

Annars då? Jo jag har diskuterat fram och tebax med mig själv (och mamma fick även va med på ett hörn där) trots att detta är bara är ett beslut jag själv kan ta. Jag har iaf bestämmt mig för att jag ska förminska bröstvårtorna. Har ringt och pratat med diverse läkare och har nu en inbokad tid 14e Maj för att diskutera eventuella ingrepp.


Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken klinik ska du till?
Annars rekomenderar jag Plastikakademin i Linköping :)

2008-04-02 @ 00:18:57
Postat av: Jennie

Lider du så mkt av dem att du måste förminska dem ?

2008-04-02 @ 07:42:15
Postat av: sanna

oj vad e det för fel på dina?;)skulle jag göra något åt mina skulle jag nog passa på att fylla ut dom lite oxå;)ska du de?bara lite rundare o fylligare,inte så de syns bara så det blir läckert;)

2008-04-02 @ 08:02:31
Postat av: Jenny

en vän till mig led av stoa bröstvårtor.. o ville som du operera,. men la istället in sillicon o blev gör nöjd:)

2008-04-02 @ 08:06:16
Postat av: Anonym

april april?

2008-04-02 @ 09:37:48
Postat av: Emma

hahahahaha jag dör!

Postat av: Alexzandra

Tack för de seriösa tipsen, får nästan lite dåligt samvete nu ;-S men va faaan, lite roligt måste man ju få ha!

2008-04-02 @ 11:48:13
Postat av: Carolajna

hahaha jag haller med Emma! Jag satte havregrynsgroten i halsen. Haha! Du ar ju helt underbar.
Fan vad alla ar lattlurade da. Loooove it!:)

2008-04-02 @ 14:35:20
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: Alexzandra

Carolanja: Tsss ;) Mamma sa bara - det skulle inte förvåna mig. hahha. Föresten luras man i Usa oxå lr?

2008-04-02 @ 16:13:28
Postat av: Emilie

Hahahha, det va jävligt roligt, jag läste det en dag för sent bara :) Gumman, jag älskar din blogg :) Mitt enda aprilskämt för dagen kom från mia, som sa att hon träffat göran persson,,kan mn ha roligare skämt eller. jag gick på det på såklart iaf.

2008-04-02 @ 20:50:47
Postat av: Carolajna

Mm, man luras har ocksa men jag lyckades inte bli lurad det har aret (sa vitt jag vet;))

Ditt skamt var ju latt det roligaste jag hort pa manga ar iallafall. Love you baby

2008-04-02 @ 21:12:01
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: Alexzandra

Emelie: Ah, jag vågade inte hålla inne med att de va ett skämt för länge med tanke på att folk trodde mig :) Sjuk att du gillar den hunny, det värmer verkligen. Träffat Göran Person skulle fan jag oxå gå på! Lurade inte du nån lr?

Carolajna: Aha, va rooligt =) trodde inte man hade samma "högtider" med såna små saker. Alltså jag tyckte mitt skämt va skitdåligt, det va lixon gravid lr sillisar ungefär. Bra att jag roade någon iaf.

2008-04-02 @ 22:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback