När det rullar på ändå...

Det här går inte att understryka nog mycket, men min mamma är send from above. Igår morse ringde jag mamma och beklagade mig för att jag inte hade något att äta varken till frukost, lunch eller middag. Med 2kr på kontot fram till den 25e är det inte mycket som går ihop. 10min efter plingade det på dörren å där stod familjen med ostmackor & oboy.
 
<3Kärlek<3

Efter jobbet stod gourmet middagen på bordet.
 A la stuvade makaroner å köttbullar.

Det fanns bara en sak till jag kunde önska just då och det va choklad. Så det blev chokladmoff i soffan framför journeryman. Tänk om det vore måndag hela veckan.

Kommentarer
Postat av: Tess

vilken snäll mamma!

Postat av: Frida

Visst är det så! Stuvade mackisar och köttbullar är inte heller helt fel :)

2008-08-05 @ 17:10:47
URL: http://metrobloggen.se/missf
Postat av: Karin

Åh vilken gullig mamma =)



Tack för alla fina tips!

Det ska jag verkligen kolla upp.

Vi hade nog tänkt nästa år i maj typ, men just nu är det bara jag som drömmer mig bort, hoppas de andra nappar på Rhodos bara!

Håller tummarna för dig m pluggandet!

Kram

2008-08-05 @ 17:50:24
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad gör man inte för sin älsklingsdotter.Kan väl inte låte dig gå hungrig heller.

2008-08-07 @ 08:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback