Jahajaha.



Det är knappt så jag orkar sitta på stolen. Efter 2 dagar på löpbandet har jag så nedrans ont i ryggen så jag tog en paus från gymmet idag och gick istället till badhuset. Otroligt skönt att simma, underskattat träningssett det där. Blev 56 längder. (Om dem nån gång får fingret ur och börjar bygga det nya badhuset hoppas jag de gör 50m bassänger istället) Jobbigt att både koncentrera sig på räkning å att inte simma på någon :)

Som jag nämde så kommer jag förmodligen bli sjuk. Det känns verkligen att jag har någon infektion i kroppen. Halsen är svullen och jag är rätt säker att jag har urinvägsinfektion, Som VANLIGT! Har klarat mig ett bra tag men så fort man försöker köra igång så slår det till.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag hoppas oxå på längre bassäng. Kanske man inte behöver simma på varann hela tiden och känna som om man får person framförs hår i mun hela tiden =p haha.... eller det kanske bara är jag? ;)

Postat av: Elin

jaa det brukar vara så. så fort man ska vara duktiiiig så blir man sjuk:/

Tjejen! jag tänkte länka till dej från min blogg , är det ok eller? vore kul om vi länkade till varann ju:) kramkram! hoppas du mår bättre snart, UVI är hemskt :S

2008-08-13 @ 22:13:27
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh stackare, Urinvägsinfektion e ju så jobbigt!

Du e duktig som tränar iaf =) Önskar jag hade samma självdiciplin o ork...haha

Kramen

2008-08-14 @ 10:00:00
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag ska också börja simma med syrran i höst.. Skönt att mjuka upp musklerna!

2008-08-14 @ 10:49:06
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Kamilla: Nej det är inte bara du, jag hallucinerar att jag har hår runt fingrarna jämt. Vidrigt! :-S Där jag simmade när jag bodde i Gbg hade de 50m bassänger, hur bra som helst. Då visste man ju att ett varv va 100meter :)



Elin: Klart det är ok! Vi kan länka varandra ;) Har tänkt uppdatera min länk lista i över ett halvår nu men aldrig kommit till skott. Får se till å göra det nu! Ja UVI är inte trevligt, å nu sitter jag med släng utav både det å halsfluss. Ingen träning för mig ihelgen :-S Kramar!



Karin: Ah, fast nu får jag tat lugnt hela helgen. känns ju inte kul att man förlorar massa dagar det första man gör när man täcknat träningskort. Aja.



Ellinor: Oh ja. Mkt underskattat som sagt. Ska försöka alternera med iaf 1ggn/vec så man får en paus från gymmet.

2008-08-14 @ 12:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback