Gillar läget.



Sitter framför armageddon med sushi från stans nya sushibar som öppnade igår. Godkänt faktiskt. Fast i helgen ska jag prova Göteborgs sushi, enligt Emma är det något alldeles extra :)

För övrigt så behöver jag en ordentlig kalender, tänkte mig en sån där personlig namnkalender. Nu när man ska börja plugga å allt. Det är inte bara inte att hålla reda på lektioner, hemupg, arbetstider å träningspass. På Måndag börjar mitt nya liv och det känns jäkligt bra ska ni veta.

Å tradera
auktionerna går framåt, PrimaBallerina.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fick en sån kalender i julklapp av Adde, vill ha en i år igen, de är kalas=)

2008-08-22 @ 07:26:55
Postat av: Angelica Lindvall

Haha, vad kul att du skriver om det här just nu, jag fick min personliga almanacka i går. Skickade efter den för två veckor sen. :) Jag älskar den! Det är kul att man får utforma den helt själv. :)

Postat av: Alexzandra

Jennie: Ja en kalender är ett måste å den där är ju supersöt :)



Angelica: Jag tycker de pryder var och varanan blogg just nu, å en kalender är ju ett måste när man ska plugga å så ;) Ska beställa än så fort lönen går in på måndag.

2008-08-22 @ 11:19:45
Postat av: Angelica Lindvall

Jag såg annonsen på Facebook och då beställde jag den direkt.. rätt dyr men va fan, den är ju perfekt! :D

2008-08-22 @ 12:39:53
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback