Holymotherofgod!

Såg precis att nästa Saw film är på väg ut.... Can`t wait.


24 Oktober!!

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

I can´t wait either..! :p

Postat av: Pernilla

Redan?!

Wiihooo, älskar saw filmerna

2008-08-21 @ 14:49:43
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Angelica: Brrrr. Nerbäddad i soffan med lite snask :) Lr ja bio är ju alltid bäst.



Pernilla: Säger det samma! Såg ju 4an i Julas så det gick fort ;)

2008-08-21 @ 15:26:56
Postat av: Martina

hej.



nu har jag givit några bud på kläderna och jag tänkte kolla en sak, om det är så att jag vinner alla så kan du väl kolla vad frakten blir för alltihop så kan du skicka det till mig ihop, på så sätt lär ju jag tjäna in lite pengar och det blir smidigare för dig?

2008-08-21 @ 18:39:46
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Martina: Klart jag gör det vännen! :) Alla går ju ut samma dag så det blir ju super smidigt.

2008-08-21 @ 19:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback