Knövel x 2.


Vart har min flax (Eller tur för er som inte kan Norska) tagit vägen?  Nu säger de på försäkringsbolaget att de endast står för kostnaderna på min dator OM det blivit kortslutning typ åska. öhö? Isåfall har mitt moderkort slagits ut av åskan punkt slut. Å när jag pratade med teknikern på ABC-data kom det  fram att även om jag fortsätter stri om detta så blir jag bara ersatt typ 500-1000kr ändå eftersom datorns värde inte är mer efter 1½år. Så, med andra ord skaffade jag hemförsäkring i onödan, speciellt nu när jag sagt upp lägenheten. Jeje.

Så det jag ska göra nu är att åka in till siba å reklamera skiten, dem har tydligen haft stora problem med hp iomed att komponenterna överhettas lr nått dylikt. Så...Jag ska stri vidare här. Jätte kul verkligen, men jag behöver dator tills jag börjar plugga och en dator ska inte krascha efter 1½ år!?!.

Kommentarer
Postat av: VonKwon

My God. What a cute kitten! Is it your's? So cute. I want to bite its paws and put him/her in my coat pocket and go to bars together.

Postat av: Alexzandra

Fred: I wish it was :) But i don`t really lika cats. I`m more of a dogperson. Go to bars together, mohahaa.

2008-08-15 @ 12:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback