lat, latare, latmask.

Tar en liten paus från tårarna, de blev så många att jag inte kunde se vad det stod längre. Har efter dagens tråkiga ärenden bestämt mig för att stanna inne med en bok å lite cheesecakeglass : ) Boken - En sorts kärlek- är dock inte av den glada sorten. under loppet av de första 30 sidorna hade jag redan undersökt mina bröst efter knölar 2ggr. Efter att ha sträckläst 100 sidor kände jag liksom att det va dags för ett smörgåsbrejk, dessvärre måste jag gå till kronhallen å inhandla bröd först och då blev ju det hela väldigt mycket jobbigare. So long ...

Kommentarer
Postat av: Karin

Nämen fy Alex, inte gråta!

Glass & choklad e a girls best friend då vettu!

Vem har skrivit boken?

Kram

Postat av: anna

åhh den boken är den bästa jag läst. samtidigt som man stör sig honom så kan man inte sluta läsa.. läste ut dne på 15 timmar. han har även en blog, dock på hollländska, men kan översättas =)

2008-08-06 @ 18:21:26
Postat av: Tess

så mysigt med bok & glass =)

2008-08-06 @ 21:33:40
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Karin: Ray Kluun heter författaren :) Måste läsas, har aldrig läst något så vackert men samtidigt så hemskt.



Anna: Ja. Trots att han är ett riktigt ashole så är boken SÅ vacker. Läste den på 10h, behövde en paus för att gå å köpa glass men annars så.. Vad är din bloggadress? Varför holländska? :D



Tess: Oh ja =) Speciellt när det regnar.

2008-08-07 @ 15:06:37
Postat av: anna

han har en blogg alltså.. han är ju holländare, så därför han skriver bloggen på holländska=)läste att han idag fortfarande är tillsammans med "rose" och att de har en dotter ihop..vem som nu tycker det är roligt att veta sånt kanske, hehe.. men jag var nyfiken:P tänker på den där boken, eller ja känslorna den väckte flera gånger om dagen.. även fast kanske inte många skulle kalla det kärlek, som hann höll på. så insåg man i slutet, att det var verkligen äkta kärlek=)

2008-08-07 @ 20:29:37
Postat av: Alexzandra

Anna: OMG!! Jag trodde du menade att du hade en blogg på holländska. Skoja inte att jag måste läsa den! Hit med adressen :) Fy fan va roligt, det är ju som en fortsättning av boken, skriver han om han bedrar Rose oxå? Haha. Att allt liksom är på riktigt, sjukt! Jag blir helt till mig här!

2008-08-08 @ 10:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback