Some "things" on my wishlist.

I slutändan blev det ju nästan en heldag i Örebro idag. Datorn skulle lämnas in för reklamation, Ingrid skulle fixa körkort å även frillan. Det blev sisådär 3,5h hos frisören, men man ska fan va kräsen för det är ingen billig timpenning inte. Jag kände mig inte direkt toppfräsch när jag gick där ifrån med en nybliven brunett brevid mig. Andra blir mörkare på hösten - Jag planerar dock att bli ljusare. Hösten är så grå å trisst ändå så jag ljusar upp stämningen på annat vis. Trams & Sido, på måndag har jag ett inbokat frisör besök - thank god! Skulle faktiskt behöva lite ideèr och INSPIRATION på hårfärger. Jag vill bli ljusare men vill samtidigt ha en big change. Hade tänkt mig en ljusare brun med lite varma slingor i. Dels nåra ganska rejält ljusa men även nåra koppar,guld,oranga....typ? Tips tas gladligen imot :)

Det är tur att man har nånting att se framimot så här års alltså. Även om det bara handlar om ett frisörbesök eller en weekend i götet så är det well needed. Att gå och fönstershoppa en halv dag gjorde mig inte på bättre humör. It`s a few stuff i really want. Vill dock inte inse att lönen är obefintlig och vet bättre än att avslöja för er vad det är för stuff. För då sätter ni klorna i det innan jag hunnit blinka, 
I know U! ;-)

 

God lunch på BaraVara Å Ingrid "Växten" Elgh i ufomössa :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Resultatet på ingrid? bild?

2008-08-20 @ 09:21:15
Postat av: Alexzandra

Anonym: Hade jag en bild skulle jag sätta in det ofcourse :) Men du får be henne om resultatet :)

2008-08-20 @ 09:36:48
Postat av: Anonym

Haha här är vi nyfikna! Nån som inte kan avslöja sig! Haha salladen var ett joke! tack för snygga bilden iaf alexz....:P

2008-08-20 @ 09:51:47
Postat av: Julia

no worries. men karlar är oxå bjudna ;P dock efter klockan 00. Men hör av dig om du ändrar dig...

kram

Postat av: Angelica Lindvall

Jag ska klippa och lägga i nya slingor nästa lördag. Dock osäker på själva frisyren.. Men jag ska göra fler ljusa slingor, riktigt blonda som jag blandar med kopparfärgade slingor. Jag har det nu och det är superfint. Trivs som tusan i det. :)

2008-08-20 @ 10:56:23
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Michaela

Antar att ni var på Zodiak inne i örebro hos madde h kanske ;P

2008-08-20 @ 23:21:34
Postat av: Alexzandra

Julia: det gör jag absolut! :)



Angelica: Ja det är väl något sånt jag tänkt mig, koppar, guld, orange och ljusa slingor. Men tar ett steg i taget, är ju så pass mörk fortfarande.



Michaela: Stämmer bra det. Mina vänner går ju alltid dit du vet ;D

2008-08-20 @ 23:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback