T R A D E R A


Ni kommer garva ihjäl er när ni ser mina tradera auktioner. Har suttit i timmar och lagt in 28 auktioner. Det blev ingen photoshot förut, den blev framflyttad till nästa vecka. Istället blev det en lunch på stan i ösregnet. Ingrid kunde inte riktigt bestämma sig för om hon ville fika lr luncha så bordet fylldes på med massa gottigheter. : ) Drog sen vidare till husmusen å handlade dildosar o stuff.

Å eftersom vi hoppade fotograferingen så har Ingrid fått posera i halva min garderob för att sen kunna lägga ut det på tradera. Det är inga dåligt kreativa beskrivningar det är på plaggen heller. Vissa plagg är kvar från stenåldern och vissa riktigt fina faktiskt. Ni får kolla in, men jag varnar er för skrattattck alltså! Det är pinsamt va ofta man använder ord som supersnygg, supertrendig, supersöt, supermodern etc etc... Hoppas jag kan dra in nåra ören dock ;P

Tror bestämt att jag ska bjuda på lite smakprover från poseringen imorn, om inte orka vänta så klicka er till min tradera sida
H Ä R.

   

Kommentarer
Postat av: hej

det är alltså knapert för dig tjejen eftersom du måste sälja nästan alla dina kläder? =)

2008-08-20 @ 23:43:17
Postat av: Alexzandra

Anonym: Jag är en entrepenör :D Sälja gamalt för att få plats med nytt du vet, det där är bara en bråk del av det som finns i min walk in.

2008-08-21 @ 00:07:41
Postat av: Sara

Nee säljer du guld midje jackan...:P kommer fortfarande ihåg när vi var i örebro och köpte varsin, i love mine;)

Postat av: hej

Det kanske är så att det inte passar längre när du svällt?

2008-08-21 @ 08:44:38
Postat av: Alexzandra

Sara: I remember ;) Dock fastnade jag aldrig för min. Hoppas att nån annan kan ha mer glädje för den!



Hej: Eller så vill jag inte ha gamal skit på mig helt enkelt ;P

2008-08-21 @ 09:05:07
Postat av: Angelica Lindvall

Men! Ska du sälja det fina babydoll-linnet från Victoria´s secret! :O Och Style by stars klänningen, trodde du älskade den. :)

2008-08-21 @ 10:01:48
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Angelica: Stylebystars klänninge är superfin verkligen. Har dock bara använt den på min födelsedag, färgen är ju lite utmärkande så jag kommer troligen inte använda den hemma i stan nå mer. Är ute efter en likadan i en diskretare färg :) Babydoll-linnet finner jag inget tillfälle att använda den till TYVÄRR!

2008-08-21 @ 10:10:39
Postat av: Kitten

Oh vill gärna ha vs bikini toppen. Men orkar inte skaffa mej tradera konto. SÅ om du har lust att sälja den för något bestämt pris innan du fått bud, eller inte får sålt den får du gärna lämna en kommentar till mej så köper jag den direkt =)

2008-08-21 @ 12:06:57
URL: http://littlemissschizo.blogspot.com
Postat av: gingerjennifer

tja den där "gardin" klänningen i blommigt vill ja bara såå köpa, ska du ha för den då?.

Löve

2008-08-21 @ 12:26:17
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/
Postat av: jennifer from kga numera falun

och hängsel kjolen hola!:)

2008-08-21 @ 12:28:06
URL: http://jgingerjennifer.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vem fan ar den dar Hej-personen? haha!



Vad fin Lingan var pa alla bilder och beskrivningarna var ju underbara. Barbie posar ju ocksa i den senapsgula klanningen med paljetter pa "the box" i NY:)

2008-08-21 @ 16:49:54
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: Alexzandra

Kitten: Fixat! ;)



Jennifer: Du var för sent ute, det är något som budat, så det är bara du ger dig in i leken du med=)



Carolina: Ja säg det, alltid är det nån avundsjuk looser som måste öppna käften:) Sisi, berättade allt för Lingan att du hade lånat den en kväll. Hehe, borde sätta ett par hundra mer på den eftersom den varit på ett av Världens coolaste uteställen.

2008-08-21 @ 19:22:21
Postat av: Anonym

var väldigt lik anna nordvall på mkoret måste ja säga:)

2008-08-25 @ 21:52:26
Postat av: Alexzandra

Anonym: Jasså? vilket kort då menar du? På ingrid?

2008-08-26 @ 16:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback