TakpaarTy

Att bo 100m från statt och ha tillgång till takterass är inga fel. Dock borde det vara alkolås för att komma ut på taket. Livsfarligt att tralla omkring där med highheels å alkohol i kroppen. Det gjorde vi vilket fall som helst :) Mycket trevlig förfest men desto sämre på statt. Denna sommars onsdagsklubben har varit pinsamt dåligt. Redan 00.30 va jag på väg hem. Å det där 4dagars party`t jag prata om, Mja.. Insåg att vi är för gamla för det. Så vi hoppade torsdagsfesten å kör på helgen istället. Är visserligen inte mer sugen på fest för det men har man köpt 3dagars pass är det bara att palla sig dit antar jag. Kommer bli gör skoj att springa runt på en parkeringsplats med 8000 fjortisar. Hela Karlskoga är invarderat utav festivalmänniskor. Visste jag att det skulle bli såhär hade jag dragit till kusten istället. Nog med bitterheter från mig. :))




      


Kommentarer
Postat av: jässica

kan tänka mig att det är invaderat att fjortisar, hujedamig!



en annan laddar inför morgondagen, Björn Rosenström är på ingång i lilla fjöget!

Postat av: Alexzandra

Jessica: Rosenström är guld, det är ju det bästa på hela sommaren i lilla charleswood :D Gillar dock Hellström å han kommer ju imorn. Allt annat kan kvitta!! Vart tusan spelar han föresten? Björn, har ni scen ute i skogen?

2008-08-01 @ 18:45:55
Postat av: Elin

hehe jaa det ser lite farligt ut sådär högt upp:P hehe. men det såg mysigt ut :)

2008-08-01 @ 21:57:41
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Postat av: Karin

Hejje

Jag har verkligen omedvetet bojkottat PIP, ska nog kolla in det nästa år ist. Hoppas du har det bra!

Kram K

2008-08-02 @ 09:15:51
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: jässica

När du åker till oss, så åker man ju förbi en mack och en liten affär, och så en kyrka, precis där svänger man ju inte till oss. Där spelade han, "samhället" där heter gropen, och varje sommar så har vi gropafesten, så det var därför han var här. det var GULD kan jag lova detj ag minns.

2008-08-03 @ 13:06:02
URL: http://jaassica.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Elin: Det va det oxå, fast när man ser bilderna dagen efter bli man lite skakis. :-/



Karin: Jaha, är det något som ska fortsätta? Hm. Suget va som bortblåst tills jag kom in på området, det va faktiskt bättre än förväntat :)



Jässica: Mamma berättade precis om det, va fan 77året i rad? Grymma grejer det. O Rosenström skulle kunna spela vart som helst, stämningen är alltid på topp med honom...

2008-08-04 @ 17:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback