Duktiga jag.

Ja ni gott folk. PIP blev ju faktiskt över förväntningarna. Mina förväntningar va ganska låga så det va svårt att misslyckas. Festivalen var varken bu eller bä. Missade dock Håkan Hellström eftersom jag hade förväxlat dagarna, men känn ingen sorg för miig ;)

Har hunnit med massa viktiga saker idag :) Stoltish.

- Ringt Bregårn och bett dem skicka mina betyg.
- Jobbat på Guldfynd 13-16
- Anmält mig till utbildningen i Kopparberg
- Gjort en CV/personligt brev.
- Sökt ett jobb jag VERKLIGEN vill ha.

Det visade sig att Bregårn är med i databasen så att skolorna automatiskt kan hämta upp ens betyg. Men eftersom jag inte la ner tillräckligt med energi på gymnasiet så äger jag endast en samlat betygsdokument och det är frågan för om sådana är inlagda i systemet så... Det återstår att ringa och kolla upp det imorgon annars får jag komplettera med det via post. Mäkta nervös, jag vill så gärna komma in och gör jag inte det kommer jag förmodligen va okontaktbar i nåra veckor. Men back up planen är dårå jobbet som jag sökt till idag. Som jag faktiskt har velat haft de senaste 3åren. Jaja. Ingen ide att ha några förväntningar : ))


Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till då :D

Postat av: Pernilla

vad e d för utbildning?

2008-08-04 @ 21:55:15
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: Karin

Skoj, haft en efektiv dag ser jag =)

Håller tummar o tår.

Ha d fint =)

2008-08-04 @ 22:00:07
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Karin

Kul o höra, nja vi åker med andra par antagligen så visst blirre party men inte så mycket, ja du vet.

Ja blev iaf riktigt sugen, ngt spec ställe du rekommenderar på rhodos? Dyrt? Bra folk? 100 frågor, kanske tom har ett hotell du kan rekommendera?

Ha d fint =)

2008-08-04 @ 22:10:30
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Elin: Tackar, dock vet jag att jag inte kommer in :-S



Pernilla: Behandlingsassistentprogrammet.



Karin: Ja, normaltsett skulle det tagit flera dagar för mig att utföra så här mkt tråkigheter.

(svarar på rhodos frågorna i din blogg :P)

2008-08-05 @ 12:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback