Waiting...

Satt å såsade i soffan i väntan på att åka till Örebro imorse. 5min innan avgång ringer min hyresvärd å undrar om jag kan ta en visning. Ohja sa jag eftersom jag gärna vill flytta ut så fort som möjligt. Tittade mig omkring i lägenheten och drabbades av en smärre panik, BOMBNEDSLAG. Disk över hela diskbänken, en plåt halvfull med klyftisar kvar från helgen å ja..... kläder överallt!!! Förvandlades till en virvelvind där för några minuter. Det ringde ganska lagomt på dörren efter cirka 10min. Killen va i 30års åldern och var något svår att läsa av. Dessutom var det egentligen en annan lägenhet han skulle kolla på. Men jag håller tummarna ändå.

Har även sålt mitt köksbord så det ser redan nu ut som att jag är på väg ut. Och när jag väl bestämt något vill jag att det ska hända på en gång. Skulle även spara är stor summa pengar om någon behagade att flytta in före uppsägningstiden är slut. Ah, bara å vänta :)

Kommentarer
Postat av: Elin

ååhh hoppas ngn tar den snart då :) lycka till!

Postat av: lissa

flytta vart?

2008-08-19 @ 23:23:28
Postat av: Tess

hoppas du blir av med lgh fort, finns ju alltid andra hål att stoppa pengarna i ;)

2008-08-19 @ 23:42:36
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Elin: Tackar :P



Lissa: Till mamma!



Tess: Ingen underdrift där :S hehe.

2008-08-19 @ 23:56:33
Postat av: Karin

Inge skoj o flytta när man egentligen inte vill!

Håller med om håret, nästan varje gång jag går iväg vill jag ha en BIG CHANGE...haha

Ha d bäst

Kram

2008-08-20 @ 08:18:33
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Karin: Ne, visserligen inte. Fast jag ser faktiskt ifram i mot det lite. Mamma å jag har alltid kommit överens så. Att nu ha ett helt hus med bara mina syskon å mamma rena heaven :) Ja, betalar man så pass mkt som man gör vill man ju att det ska hända något. Tiiiips?

2008-08-20 @ 09:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback