Astro 2009.

Vattumannen: Du är fördomsfri och okonventionell. Du tycker om att experimentera och vill prova ALLT minst en gång! Din idealpartner är lika mycket vän som älskare och måste kunna överraska dig både i och utanför sängen. Men du är rädd om din frihet och undviker i det längsta tighta band. I år känner du dig redo för kärlek och kyssar, du har en erotisk utstrålning och du är snabb med att flirta när tillfälle ges. På ytan lättsinnig och lite galen blir du ofta bjuden på tillställningar där du kan liva upp stämningen. Men under ytan sjuder du av längtan efter något äkta och levande, det kan helt enkelt vara dags att stadga sig!

Du har kul ihop med skytten men drar dig för en långvarig förbindelse.
Med en tvilling kan en sexig affär springa förbi.
Lejonet känns som ett naturligt val, en lustfylld och befriande relation.

Kärleken finner du lättast på: Hälsokostbutiken.
Bästa sexet: Med främlingen.
Motto: FRIHET och Vänskap.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul! Var hittade du det här? :)

Postat av: Alexzandra

I mammas Allas tidning, haha : )) Vad är ditt stjärntecken så kan jag skicka iväg ditt oxå!!

2008-12-21 @ 21:18:48
Postat av: bella

Jag var faktist på Ikea igår med Elin! Köpte dock bara ett vanilj ljus som vanligt haha, de har ju slutat sälja mina jordgubb! ARG BLEV JAG! Får lukta på de där nästa gång! :)

2008-12-21 @ 23:33:39
URL: http://bembe.blogg.se/
Postat av: Marie

vad bra att du också är vattuman för nu slapp jag leta efter mitt ;)

2008-12-23 @ 09:31:51
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Bella: Fattar inte grejen med vaniljljus, P va oxå helt hysterisk i dem. Det ska dofta gooodiis. Hittade även lakritsljus, MMmm!



Marie: Ja sikken tur!! Stämde det på diig? ;)

2008-12-23 @ 11:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback