Paljettsliiiips dagen till ära.

Sättet att koncentrera oss på maten, hålla bisticken å till och med minen.
Visst finns det likheter alltid ;^)



Nu har vi haft julklappsutdelning här oxå. Allt va super bra! Fick allting jag önskat mig plus lite till. Rosa plattång, ny hårfön, hudloations, shampoo från bed head (doftar choklad/nöt/kola!!), presentkort,lotter, pengar, ansiktsbehandlingar, basic tröjor, Finaste paljettväskan <3 , kalender, nagelkit, mystofflor, showergel. Mamma är väldens bästa ;))

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Vilka fina klappar du fick! :) Och den där paljettslipsen var riktigt läcker, var har du köpt den? Puss sötnöt

Postat av: Alexzandra

Angelica: Jag är nöjd som attans! :) Den är köpt på kappahls barnavdelning. Superfiin, matchade den med mina discopjux på dansgolvet igår. Weey. Pussar!

2008-12-25 @ 11:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback