En alla hjärtansdag present kommer lastat..

love


När jag skulle hämta posten idag så låg det en sött kort från mammis där :) Men så hajjade jag till när min tändare även låg där. M sa ju att han hade den i sin ficka igår(?!) Han har stuliet den efter att jag glömt släcka ljusen vid 3 tillfällen .... Vuxen? Jajemen. Tänkte en veva där att han måste vart galen som åkte hit innan jobbet 6 imorse för att lämna en fukking tändare. Men så under all reklam låg det ett litet silvrigt paket. Till mysmonstret stod det. That`s me! glad gubbe

   Lite av innehållet....

Kommentarer
Postat av: Sara

Söt=) en sån gav jag till Jimmy förra året;P

Postat av: Alexzandra

Sara: Ah, så cute. Har tänkte göra egna såna hur många ggr som helst. Visste inte att de fanns och köpa =)

2008-02-14 @ 17:09:54
Postat av: lissa

se va cute. där fick du en överraskning. du skulle inte berttat för han om din:P hoppas du haft en mysig dag baby. love u=)

2008-02-14 @ 23:08:36
URL: http://chayse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback