Längtar...

image1648


Mr M
och jag har inte möjlighet att fira alla hjärtans dag imorn. Han åker till Södertälje och jobbar och när han kommer hem åker jag och jobbar natt, ska köra natten hela helgen. Men nästa helg ska vi fira ordentligt, seriösare alla <3 dag - firande än jag nånsin haft. Ska boka in sviten på något hotell. Har dock inte bestämt vilken stad än. Men nån stad där dem har äventyrsbad. Leka av sig lite inför en riktig slapparkväll. Lite mat i hotellresturangen och sen har jag bejärt en kassa med godis (mitt 3veckors godisförbud är slut då), och sen pretty women & champange. Fast han lät ganska nöjd med det : )  

Har ni tips om någon bra hotellkedja? Eller en stad med äventyrsbad maybe?

Kommentarer
Postat av: lissa

"500kr för en frappuccino från Starbucks? Oh YES."

lockar stooooooort=)

Postat av: Alexzandra

Lissa: Säg till så drar vi, jag är alltid på =)))

2008-02-14 @ 00:34:16
Postat av: Gunnar

Quality Hotell, ska vara rätt så fint! :)

2008-02-14 @ 00:35:18
Postat av: Alexzandra

Gunnar: Har oxå fått för mig det, har faktiskt serverat på ett. Ioförsig höll jag inte till på hotellrummen då. Ska iaf kollas upp, tack för tipset! ;p

2008-02-14 @ 00:39:56
Postat av: Pauline

Låter skapligt skönt du! Selma Lagerlöf SPA har inget äventyrsbad, men en pool och en sjuhelvetes bra service :)

2008-02-14 @ 07:47:37
URL: http://pauliine.blogg.se
Postat av: Jenny

Danmarks bad hotel;P men då har ni ju en bit och åka iof:(

2008-02-14 @ 08:15:59
Postat av: Emma s

underbart hotell= http://www.nordiclighthotel.se
kolla också nordicseahotel.se =)

2008-02-14 @ 09:08:31
Postat av: Alexzandra

Pauline: Ska kolla in det. Fast är det inte mest Spa-weekends då? Tänkte väl mer ett badhus på dagen sen separat hotell på kvällen =)

Jenny: JA, det blir nog Sverige eftersom det bara är lörd-sönd. : )

Emma: Oh shit, vilka niciga hotellrum :-O Kanske lite stelt när det är "design hotell" men rummen va iaf hur grymma som helst..

2008-02-14 @ 10:33:14
Postat av: Emma

Står att du bor i Karlskoga? Inte så långt ifrån Örebro som har Gustavsviks äventyrsbad, men det kanske du tycker är "för nära"? :)

2008-02-15 @ 17:00:12
Postat av: Alexzandra

Emma: Det stämmer. Men Örebro känns alldeles för nära :-S dock är gustavsvik det äventyrsbadet som får bäst i test, hm. Men det borde väl iaf finnas i Sthlm lr så.

2008-02-15 @ 17:02:10
Postat av: Estelle

älskar bilden!

2008-02-17 @ 11:31:36
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Estelle: Väldigt fin. Tjejen på bilden festade på samma ställe som mig i NY, därför jag sökte på hennes namn och då dök den där upp =)

2008-02-17 @ 14:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback