Bara för att man är gift.

Så är det ju ingen självklarthet att man får uppleva ett Guldbröllop. Efter gårdagens guldbröllops-firande så känner jag att jag ligger lite efter. OM jag vill hinna uppleva detta alltså =) Bröllop känns dock väldigt avlägset för mig. Ska jag gifta mig så gör jag det utomlands nånstans. Att lägga ut enorma summor för ett STORT bröllop i kyrkan ligger knappast högt upp på priolistan. Bara jag får va brudtärna här innan jag fyller 25 så är jag nöjd med det. (syftar på någon nu ;p)

Det va iaf en väldigt trevlig gårdagskväll innan nattjobbet började. Är lite förundrar över vilka ofantliga mängder mat jag kan få i mig. Det tog ju aldrig slut heller. När man satt där fullproppad så kom de ut med fläskfilèn och potatisgratängen, hallå! En kvart innan jag skulle åka ställer du ut daimtårta/brownies/kakor och jag som är en efterrätts människa va ju tvungen att hugga in IGEN! Stod mig på den där brakmiddag`n till idag kl 15. haha.

"brudparet" visste dessutom inte om denna tillställning. Släktingar va här från Tyskland & Gotland och när paret kom tog av sig ögonbindeln så blev det väldigt rört. Sentimental som jag är fick jag titta åt andra hållet för att inte själv få glädjetårar. <3

   


Guldparet & Barnisarna samlade =)


Kommentarer
Postat av: E

det kan du väl få vara

2008-01-13 @ 16:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback